Dorinţa noastră este să vă oferim o experienţă reusita si de neuitat din punct de vedere al cazării, al produselor din restaurant, precum şi a celorlalte servicii; tocmai in acest scop am stabilit cateva reguli de care vă rugăm să ţineţi cont inainte, în timpul şi după sejurul Dumneavoastră la pensiunea ATRA.
Termenii şi condiţiile urmatoare se aplică direct tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin utilizarea website-ului nostru, e-mail si telefon pentru efectuarea unei rezervări, confirmaţică aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate aici.
Conţinutul acestor pagini şi serviciul de rezervări online oferit pe website sunt în proprietatea si operate de catre ATRA DOFTANA şi sunt furnizate doar pentru uzul Dumneavoastra personal.Va oferim informatii despre pensiunea noastra cu serviciile furnizate si o platformă online prin intermediul careia se pot face rezervările. Transmitand cererea de rezervare prin https://www.atradoftana.ro/rezervare/ intraţi într-o relaţie contractuală cu ATRA DOFTANA, legala din punct de vedere juridic, urmind ca noi sa interacţionăm direct cu Dumneavoastra prin adresarea unui e-mail de confirmare în numele pensiunii pentru serviciile solicitate.
Pentru ca tu si ai tai sa va bucurati de o vacanta in deplina siguranta, am pus la punct noi proceduri de igiena si dezinfectare pentru camere si spatiile comune, conform cerintelor si recomandarilor legate de COVID-19.
Preţuri cazare
Toate preţurile sunt afişate in lei incluzând TVA şi alte taxe, cu excepţia cazului când se menţionează altfel pe website-ul nostru sau în e-mailul de confirmare, celelalte perioade din an sau pachetele de programe speciale cu preţurile aferente vor fi menţionate la data desfăşurării lor.
Tarifele NU includ taxa de statiune care este in valoare de 2% din tariful de cazare fara tva.
*Pensiunea isi rezerva dreptul de a organiza evenimente in weekend-uri, iar rezervarile se vor face doar pe baza acestor pachete.
Aceste tarife nu sunt valabile in cazul perioadelor cu evenimente si oferte speciale.
Ofertele si discounturile promotionale nu se pot cumula.
Sunt acceptate cartile de credit (Mastercard și Visa), cardurile Edenred, UP Romania si Sodexo, numerar sau transfer bancar.
Program cazare si restaurant
- Ziua hoteliera incepe la ora 14:00 si se termina la ora 12:00 a zilei urmatoare, dar in functie de disponibilitate, cazarea se poate face si mai devreme;
- Self check-in daca va cazati intre 18.00 si 24.00 – cheia se va gasi pe receptie intr-un plic cu instructiuni, program restaurant si un numar de telefon al persoanei de contact.
- Micul dejun se serveşte zilnic între 8.30 şi 10.30; – Pranzul si cina se pot comanda in restaurant intre orele 12:30 – 17:30 si 19:00 – 21:00;
- Intervalele 10:30-12:30, 17:30-19:00, 21:00-22:00 vor fi necesare dezinfectarii, igienizarii si aerisirii.
- Room-service este disponibil la cerere cu un cost suplimentar de 10%;
- Se vor achita pagubele, o data constatate, de orice fel, spargerea obiectelor, patarea lenjeriilor, a halatelor, ruperea lor etc.
Parcare
Parcarea este gratuită la pensiune, in limita locurilor disponibile
Mancare si bautura din exterior
Este interzisa consumarea in incinta hotelului a mancarii si bauturilor, altele decat cele furnizate de hotel.
Informatii suplimentare:
- Copilului cu vârsta pana la 7 ani i se ofera la cerere un patut de copil;
- Copiii cu varsta cuprinsa intre 0-7 ani , beneficiaza de gratuitate cazare si mic dejun (fara pat suplimentar).
- Copilului cu varsta peste 7 ani sau adultul care foloseste un pat suplimentar va achita 90 lei / noapte cu mic dejun inclus;
- Pat suplimentar adult – 120 LEI/noapte/persoana , doar cu mic dejun inclus in acest tarif);
- Capacitatea maximă pentru un patut de copil sau pat suplimentar într-o cameră este de 1 piesa, sunt furnizate la cerere şi trebuie confirmata disponibilitatea lor de catre pensiune in momentul rezervarii;
- Pentru Resort MIRA by ATRA, pentru fiecare persoana confirmata in plus in suita si bungalow se achita contravaloarea micului dejun de 40 RON/pers si contravaloarea cinelor din pachetul achizitionat;
Conditii de rezervare:
- Disponibilitatea spatiilor de cazare se va face completand formularul de cerere de disponibilitate online, sau pe e-mail si telefonic;
- Program rezervari prin telefon: 10:00 – 18:00. Tel: +40-735 02 01 11, +40-735 02 01 10, +40-738 97 51 19
- Comanda de rezervare va fi confirmata sau infirmata, in scris de catre pensiune, in maxim 24 de ore;
- Suplimentarea serviciilor hoteliere comandate va constitui obiectul unei noi comenzi de rezervare;
- Plata integrala in avans este necesara pentru a avea garantia efectuarii rezervarii;
- Camerele se inchiriaza pentru minim 2 nopti in week-end (in perioada aprilie – octombrie) si pentru un sejur minim de 3 nopti de Craciun, Anul Nou, Paste, 1 Mai, Sf. Maria si alte sarbatori legale;
- Camerele nu se inchiriaza in regim single in week-end;
Anulare rezervare
Efectuând o rezervare, acceptaţi şi sunteţi de acord cu conditiile de anulare / neprezentare şi cu alti termeni suplimentari mentionati care se pot aplica rezervării sau pe durata sejurului Dumneavoastra, inclusiv pentru serviciile executate şi produsele oferite de pensiune.
In perioada aprilie – octombrie in weekend, rezervarile se fac pentru un minim de 2 nopti, iar daca se renunta la una din ele se vor achita ambele indiferent de motivul anularii.
Pentru a anula o rezervare fara penalizare se va comunica in scris cu minim 2 saptamani inainte la info@atradoftana.ro. Recomandăm să citiţi cu atenţie conditiile de anulare / neprezentare, anterior efectuării rezervării.
Conditii de modificare sau anulare a rezervării
La anularea rezervarii in termen mai mic de 2 saptamani, valoarea avansului nu este returnabila, iar rezervarea va fi reprogramata pentru o perioada de 6 luni, in functie de disponibilitati.
Daca anularea se face cu mai putin de 3 zile inainte de sosire se va incasa prima noapte de cazare din pachet, urmand ca pentru diferenta sa se faca o noua programare in urmatoarele 6 luni, in functie de disponibilitati.
In urma confirmarii rezervarii, se achita suma intreaga avans. In caz de neprezentare, aceasta suma se va pierde;
Daca rezervarea nu este garantata printr-o plata sau un card de credit, iar sosirea nu se va efectua pana la ora 16.00, ne rezervam dreptul de a o anula;
Neachitarea avansului in termenul scadent, duce la anularea rezervarii.
Notificare pentru utilizatori
Accesând formularul de cerere de rezervare prin care vă transmiteţi datele personale în vederea efectuarii unei cereri de disponibilitate, declaraţi că sunteţi de acord cu următoarele:
- Ca datele personale solicitate să fie colectate, stocate şi prelucrate de către ATRA DOFTANA;
- Ca datele personale să fie utilizate pe o perioadă nedeterminată în vederea unor contactări ulterioare;
- Să primiţi din partea ATRA DOFTANA diverse oferte sau newsletter cu pachetele speciale
Fumatul
Fumatul nu este permis in interiorul pensiunii si al vilei UNO, doar in spatiile special amenajate de pe terase.
Animale de companie
Nu se admit animale de companie in cadrul pensiunii
Siguranta obiectelor personale
Nu ne asumam nici un fel de raspundere pentru obiectele uitate sau pierdute in pensiune. Daca sunt gasite in camera sau spatiile comune vor fi trimise prin curier cu plata la adresa mentionata.
Biciclete si caiac
Precedent inchirierii bicicletelor si/sau caiacului, se va completa o fisa cu asumarea raspunderii pentru ulterioare accidente; In cazul producerii pagubelor obiectelor inchiriate, acestea se vor achita, odata cu constatarea lor.
SIGURANTA
In caz de nevoie, in timpul noptii, puteti accesa butonul de panica de la receptie.
Obiectii şi reclamaţii
Ne rezervam dreptul de a debita cardul clientilor pensiunii independent de dorinta acestora, in unele din urmatoarele situatii putin probabile:
cand se pleaca fara achitarea serviciilor, cand produc stricaciuni sau distrugeri, sau se insusesc obiecte care nu le apartin si care nu s-au achitat la plecare, si cand nu s-a anulat rezervarea in conditiile stabilite mai sus, inclusiv in caz de neprezentare, fara o aprobare scrisa de catre beneficiarul serviciilor.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării si nerespectarii conditiilor pensiunii noastre, se va rezolva pe cale amiabila, in cazul in care acest lucru nu este posibil, se va apela la alte metode legale.
Clauze finale
Consideram ca orice persoana care beneficiaza de serviciile pensiunii noastre a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
Modificări
ATRA DOFTANA poate sa actualizeze termenii si conditiile sale si poate sa revizuiasca procedurile pentru imbunatatirea serviciilor oferite, in orice moment, fara notificare prealabila.